Oficjalny portal przedszkola: Zespół Placówek Oświatowych w Kadłubie - Przedszkole Publiczne w Kadłubie

Zespół Placówek Oświatowych w Kadłubie - Przedszkole Publiczne w Kadłubie

Biuletyn Informacji Publicznej
Aktualności

Powiększ tekst Zmniejsz tekst powrót Drukuj

Biedronki w świecie dinozaurów !!

12 czerwiec 2024
Przedszkolaki z Osieka z niecierpliwością czekały na środę 12.06. Tego dnia wypadł ich wyjazd na wycieczkę do Jura-Parku w Krasiejowie.
Dzieci przyszły rano do przedszkola w wielkimi uśmiechami na twarzy i pełni entuzjazmu. Gdy autokarem dojechaliśmy na miejsce, czekał na nas Pan Przewodnik, który zaprowadził nas do wagonu pociągu. Po zajęciu miejsc i założeniu okularów, wybraliśmy się w podróż w czasie. Dzięki niej dowiedzieliśmy się co nieco o początkach naszej planety. Później wybraliśmy się na spacer ścieżką edukacyjną. Wtedy mieliśmy okazję zobaczyć modele dinozaurów i innych zwierząt żyjących miliony lat temu. Pan Przewodnik z wielką pasją przekazywał nam kolejne ciekawostki. Przerwa na drugie śniadanie dodała Biedronkom energii do dalszej zabawy. Tym razem na dmuchańcach. Kolejnym punktem wyjazdu był udział w warsztatach "Sztuka prehistoryczna". Na początku dzieci dowiedziały się co nieco o dawnym codziennym życiu ludzi. A później mogli poddać się swojej wyobraźni i namalować paluszkami swoje dzieła. Po wizycie w multimedialnym oceanarium przyszedł czas na obiad. Wszystkie Biedronki wróciły szczęśliwe i zadowolone z wycieczki. Rozmów o wyjeździe nie było końca. A to świadczy o tym, że wizytę w JuraParku możemy uznać na jak najbardziej udaną.

Rejestr zmian podstrony
Informację wprowadził(a): Danuta Lejżak (2024-06-12 22:29:14)
Informację zmodyfikował(a): Danuta Lejżak (2024-06-12 22:29:17)